I. Informacja dla osób będących pracownikami i przedstawicielami kontrahentów Klienta ostatecznego Gastro-Economy, a także pracownikami i przedstawicielami nabywców oraz dostawców produktów i usług.

Opis kategorii osób, których dotyczy informacja:

  1. osoby będące pracownikami i przedstawicielami kontrahentów Klienta ostatecznego Gastro-economy,
  2. pracownikami i przedstawicielami dostawców produktów lub usług dla spółki Gastro-economy,
  3. kupujących od spółki Gastro-economy produkty lub usługi.

Gastro-economy Sp. k. Informuje zgodnie z art. 13 ust.1 i art. 14 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” – iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gastro-economy Sp. k. z siedzibą przy: ul. Zakopiańska 163A 30-435 Kraków.
Z Administratorem można się skontaktować listownie na adres wskazany powyżej lub mailowo na adres: biuro@gastroeconomy.pl

2. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust.1 f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora - interesami tymi są:

  1. zawarcie przez administratora i wykonanie umowy, której przedmiotem jest sprzedaż produktów lub/i usług: z partnerem handlowym albo z pracodawcą osoby albo z podmiotem reprezentowanym przez osobę,
  2. wykonanie obowiązku przechowywania dokumentacji przez określony w przepisach czas,
  3. obrona i dochodzenie roszczeń przez administratora.

3. Przetwarzanie Pani/Pana danych jest dokonywane także w oparciu o podstawę prawną, którą stanowi art. 6 ust.1 c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, polegającego na przechowywaniu dokumentacji przez czas określony w przepisach.

4. Cele przetwarzania to:

  1. zawarcie przez administratora i wykonanie umowy, której przedmiotem jest sprzedaż produktów lub/i usług: z partnerem handlowym albo z pracodawcą osoby albo z podmiotem reprezentowanym przez osobę,
  2. wykonanie obowiązku przechowywania dokumentacji przez określony w przepisach czas,
  3. obrona i dochodzenie roszczeń przez administratora.

5. Źródłem pochodzenia Pani/Pana danych osobowych jest osoba, której dane dotyczą albo pracodawca osoby, której dane dotyczą lub podmiot reprezentowany przez osobę, której dane dotyczą.

6. Jeśli źródłem pochodzenia Pani/Pana danych osobowych nie jest osoba, której dane dotyczą to kategorie odnośnych danych osobowych to: imię i nazwisko, stanowisko, miejsce pracy, nr telefonu, adres e-mail.

7. Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców:

  1. pracownikom firmy Gastro-economy sp. k.,
  2. bankom, operatorom szybkich płatności internetowych,
  3. osobom świadczącym usługi IT, firmie hostingowej,
  4. przewoźnikom, operatorom pocztowym, firmom spedycyjnym i transportowym w celu doręczania przesyłki i korespondencji,
  5. osobom współpracującym z Gastro-economy sp. k. w zakresie realizacji zamówień internetowych (pośrednikom handlowym),

na podstawie umów powierzenia przetwarzania zawartych na piśmie.

8. Usunięcie danych nastąpi nie później niż 1 rok po zdarzeniu, które nastąpi później - zakończeniu okresu obowiązkowego przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej określonego w przepisach lub zakończeniu okresu przedawnienia dochodzenia i obrony roszczeń określonego w przepisach; w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 f) RODO – usunięcie nastąpi bezzwłocznie po uwzględnieniu ewentualnego sprzeciwu.

9. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w tym otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Ponadto, na podstawie art. 21 ust.1 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych opartego na 6 ust.1 f) RODO.

10. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i wykonania umowy oraz utrzymania stosunków biznesowych z jednostką, w której Pani/Pan pracuje lub którą Pani/Pan reprezentuje.

II. Informacja dla klientów

Opis kategorii osób, których dotyczy informacja: osoby nabywające od firmy Gastro-economy produkty lub usługi.

Jeśli nabywca towaru lub usługi jest osobą fizyczną, to Gastro-economy Sp. k. informuje - zgodnie z art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” – iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gastro-economy Sp. k. z siedzibą przy ul. Zakopiańska 163A, 30-435 Kraków. Z Administratorem można się skontaktować listownie na adres wskazany powyżej lub mailowo na adres: biuro@gastroeconomy.pl

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z zawarciem i wykonaniem umowy, podstawę prawną ich przetwarzania stanowi art. 6 ust.1 b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, zaś celem przetwarzania jest zawarcie i wykonanie umowy, której przedmiotem jest sprzedaż produktów lub/i usług, w tym także dostawa towaru i obsługa ewentualnych reklamacji oraz doręczanie Pani/Panu korespondencji.

3. Przetwarzanie Pani/Pana danych jest dokonywane także w oparciu o podstawę prawną, którą stanowi art. 6 ust.1 c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, polegającego na przechowywaniu dokumentacji, w szczególności rachunkowej, przez czas określony w przepisach, zaś celem przetwarzania jest przechowywanie dokumentacji przez czas określony w przepisach.

4. Przetwarzanie Pani/Pana danych jest dokonywane ponadto w oparciu o podstawę prawną, którą stanowi art. 6 ust. 1 f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, którymi są obrona i dochodzenie roszczeń.

5. Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców:

  1. pracownikom firmy Gastro-economy sp. k.,
  2. bankom, operatorom szybkich płatności internetowych,
  3. osobom świadczącym usługi IT, firmie hostingowej,
  4. przewoźnikom i operatorom pocztowym w celu doręczania przesyłki i korespondencji,
  5. podmiotom przetwarzającym na podstawie umów zawartych na piśmie, w tym świadczącym usługi spedycyjne i transportowe,
  6. osobom współpracującym z Gastro-economy sp. k. w zakresie realizacji zamówień internetowych (pośrednikom handlowym),
  7. podmiotom przetwarzającym na podstawie umów zawartych na piśmie, w tym świadczącym usługi spedycyjne i transportowe,

na podstawie umów powierzenia przetwarzania zawartych na piśmie.

6. Dane będą przechowywane także po wykonaniu umowy, a okres przechowywania danych będzie o rok dłuższy, niż okres wymagany przez przepisy podatkowe i o rachunkowości określające obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji.

7. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w tym otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Ponadto, na podstawie art. 21 ust.1 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych opartego na 6 ust.1 f) RODO.

9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy, zaś konsekwencją niepodania danych będzie niemożność zawarcia umowy.

III. Informacja dla dostawców

Opis kategorii osób, których dotyczy informacja: osoby fizyczne, które sprzedały firmie Gastro-economy produkty lub usługi.

Jeśli sprzedający firmie Gastro-economy Sp. k. towar lub usługi jest osobą fizyczną, to Gastro-economy Sp. k. informuje - zgodnie z art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” - iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gastro-economy Sp. k. z siedzibą przy ul. Zakopiańska 163A, 30-435 Kraków. Z Administratorem można się skontaktować listownie na adres wskazany powyżej lub mailowo na adres: biuro@gastroeconomy.pl

2. Pani/Pana dane osobowe: imię i nazwisko (nazwa), adres zamieszkania lub siedziby, NIP i inne dane, które poda Pani/Pan według własnej woli, przetwarzane będą w związku z zawarciem i wykonaniem umowy, przy czym podstawę prawną ich przetwarzania stanowi art. 6 ust.1 b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, zaś celem przetwarzania jest zawarcie i wykonanie umowy, której przedmiotem jest kupno produktów lub/i usług, a także doręczanie Pani/Panu korespondencji.

3. Przetwarzanie Pani/Pana danych jest dokonywane także w oparciu o podstawę prawną, którą stanowi art. 6 ust.1 c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, polegającego na przechowywaniu dokumentacji przez czas określony w przepisach, zaś celem przetwarzania jest przechowywanie dokumentacji przez czas określony w przepisach.

4. Przetwarzanie Pani/Pana danych jest dokonywane ponadto w oparciu o podstawę prawną, którą stanowi art. 6 ust. 1 f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, którymi są obrona i dochodzenie roszczeń. Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców:

  1. pracownikom firmy Gastro-economy sp. k.,
  2. bankom, operatorom szybkich płatności internetowych,
  3. osobom świadczącym usługi IT, firmie hostingowej,
  4. przewoźnikom, operatorom pocztowym, firmom spedycyjnym i transportowym w celu doręczania przesyłki i korespondencji,
  5. osobom współpracującym z Gastro-economy sp. k. w zakresie realizacji zamówień internetowych (pośrednikom handlowym),

na podstawie umów powierzenia przetwarzania zawartych na piśmie.

5. Dane będą przechowywane także po wykonaniu umowy, a okres przechowywania danych będzie o rok dłuższy, niż okres wymagany przez przepisy podatkowe i o rachunkowości określające obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji.

6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w tym otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Ponadto, na podstawie art. 21 ust.1 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych opartego na 6 ust.1 f) RODO.

8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy, zaś konsekwencją niepodania danych będzie niemożność zawarcia umowy.

IV. Informacja dla osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych (newsletter)

Opis kategorii osób, których dotyczy informacja: osoby fizyczne, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingu (otrzymywania ofert handlowych za pomocą newslettera).

Gastro-economy Sp. k., informuje - zgodnie z art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gastro-economy z siedzibą przy ul. Zakopiańska 163A, 30-435 Kraków. Z Administratorem można się skontaktować listownie na adres wskazany powyżej lub mailowo na adres: biuro@gastroeconomy.pl

2. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 a) RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów.

3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych jest marketing naszych produktów i usług.

4. Zgodę na przetwarzanie danych może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie.

5. Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców: upoważnionym i przeszkolonym pracownikom Gastro-economy sp. k. na podstawie umów powierzenia zawartych na piśmie.

6. Dane będą przetwarzane przez czas nie dłuższy, niż do czasu wycofania zgody.

7. Ma Pani/Pan prawo do wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie.

8. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w tym otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

V. Informacja dla klientów ostatecznych – użytkowników urządzeń dystrybuowanych przez Gastro-economy.

Opis kategorii osób, których dotyczy informacja: Klienci ostateczni - użytkownicy urządzeń dystrybuowanych przez Gastro-economy.

Gastro-economy Sp. k. informuje - zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gastro-economy Sp. k. z siedzibą przy ul. Zakopiańska 163A, 30-435 Kraków. Z Administratorem można się skontaktować listownie na adres wskazany powyżej lub mailowo na adres: biuro@gastroeconomy.pl

2. Pani/Pana dane osobowe otrzymaliśmy od naszego partnera handlowego - podmiotu, który sprzedał Pani/Panu urządzenie dystrybuowane przez Gastro-economy.

3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora, którym jest świadczenie serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego, albo montażu lub dostawy urządzeń dystrybuowanych przez administratora.

4. Kategorie odnośnych danych osobowych to: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub siedziby, nr telefonu, adres e-mail.

5. Celem przetwarzania jest świadczenie serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego, montażu lub dostawy urządzeń dystrybuowanych przez administratora.

Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców:

  1. pracownikom firmy Gastro-economy sp. k.,
  2. bankom, operatorom szybkich płatności internetowych,
  3. osobom świadczącym usługi IT, firmie hostingowej,
  4. przewoźnikom i operatorom pocztowym w celu doręczania przesyłki i korespondencji,
  5. podmiotom przetwarzającym świadczącym dla administratora usługi outsourcingowe, w tym świadczącym usługi spedycyjne i transportowe,
  6. osobom współpracującym z Gastro-economy sp. k. w zakresie realizacji zamówień internetowych (pośrednikom handlowym),

na podstawie umów powierzenia przetwarzania zawartych na piśmie.

6. Dane będą przechowywane do momentu wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jednak nie dłużej, niż jeden rok ponad okres wymagany przez przepisy podatkowe i o rachunkowości określające obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji.

7. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w tym otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Ponadto, na podstawie art. 21 ust.1 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania Pani/Pana danych.

9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu skorzystania z uprawnień przyznanych użytkownikom sprzętu.

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies